Blogg.se = hjärnsläpp?

Kollade precis min besöksstatistik för dagen.
En besökare och ett besök..
Jaha?
Förklara då, hur jag kan ha fått en hel drös kommentarer..
Är det möjligt att skriva kommentarer utan att gå in på sidan?
Och hur kan de LÄSA mina inlägg, utan att gå in på sidan?

Määääärkligt....

Allvarligt talat...
Blogg.se har funnits så länge och har så många medlemmar,
att det är JÄÄÄÄÄVLIGT märkligt att de inte har fått bättre ordning
på sajten... Det är ju faktiskt så illa att folk HAR lämnat den
till förmån för bättre fungerande. Och ibland har man god lust.

Finns ju dessutom bättre fungerande,
som är både gratis och reklamfria.
För det finns väl ingen som inte har stört sig
på all raklam, över och under alla inlägg?

Nä.. Nu får de snart skärpa sig *tycka*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0