Dags igen?

Var ju ett tag sen, jag hade dagens smisk.
Dagens stake har jag kommit av mig på helt.
Återupptar den kanske till hösten, när det börjar bli mörkt igen.

I vilket fall.. Dagens smisk, går till en styck t0tta.

t0tta köpte mat.. Frysmat.. Och en burk glass.
t0tta har en pytteliten frys.
Maten fick plats, precis.
Glassen fick inte plats.
Gillar t0tta att kasta mat/glass?
Nope..

Resultat? t0tta åt upp glassen och mår nu minst sagt pyton.

Det RIKTIGT tragiska är att jag var hungrig och inte ett dugg sugen på glass.
Jag ville ha MAT, men det är jag ju för mätt för att äta nu.
image351

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0