Detta har urartat...

Det har urartat fullständigt.
De flesta av oss bloggar för att det är kul,
men ibland trillar man över en elak blogg,
som bara plockar ut det värsta i oss.

Just nu figurerar en kvinna som på allvar tror att hon är störst,
bäst och vackrast. Och man kan ju tycka
"Men kan hon inte bara få tro det då, och ni andra låter henne vara?"

Jo, så skulle man kunna tycka.. Och det tyckte jag med...
Tills jag upptäckte att hon läser ALLT som ens kan syftas till henne.
Då blev det roligt att lägga ut lite kommentarer här och där,
för att se om hon snappade upp det.

Hon har INTE varit elak mot mig.
Tvärt om.. Att hon länkade till mig, från sin sida,
gav mig genast 50 nya besökare.
MEN!!! Hon är elak mot andra bloggare...
Som jag dessutom tycker jäkligt mycket om.
Det började med att hon var taskig mot Joel,
och sen har det bara blivit värre och värre.

Jag känner att jag vill lägga upp mitt svar till henne i min blogg.
Och kommer fortsätta göra så, tills det har dragit över.

Svarar gärna på din kommentar.

H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala om Happy happy


H - Ni är så högt uppe allihop som dyrkar marken jag går på:
Svar: Förstår inte vad du menar ALLS..
meningen är osammanhängande och har ingen innebörd.
Du får gärna omformulera dig så vi andra kan förstå vad det betyder.
(Och nej, det är inte lönt att du försöker förolämpa mig för det, för då gör du bara bort dig själv)

H - Dyrka inte mig:
Svar: Oroa dig inte.. Det är ingen risk.

H - för då blir ni bara elaka:
Svar: Ja, det kan jag mycket väl bli om det krävs.
Dock vägrar jag sänka mig till kiss- och bajsprat.

H -Dyrka någon annan:
Svar: Nej, jag dyrkar inte människor.
Jag behöver inte dyrka andra,
jag har tillräckligt bra självförtroende för att slippa torrjucka mot andras ben,
men tack för omtanken.

H - så att någon annan kan stå ut med elakhet:
Svar: Den elakaste av oss alla, är faktiskt DU..
Du kommer med barnsliga påhopp,
pratar om bajs och slänger ur dig kommentarer
som får min högra äggledare att framstå som en "braniac".

H - Kvinnor är alltid elaka mot mig:
Svar: Det kan bero på att du drar ner samtalen på sandlådenivå.
Det är jävligt svårt att hålla det snällt på den nivån.

H - Varför är inte män lika elaka mot varandra?
Svar: Kanske för att män inte skriver saker till varandra som:

Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala
passa dig innan en annan tonåring lägger en stor skitkorv i din mun.
2008-mar-25 @ 23:37 URL: http://veckomagasinet.se

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hahahha va e detta för mongo nu då?
Vilken söt son du har =) Såg videon där uppe... men va snackar du om, du kan väl inte ha 6 stycken haha jag fattar ingenting..

Det vore jätteroligt att göstblogga ! Det är bara att säga till så skriver jag ihop nått och mailar över :) Så kanske du vill göra det i min blogg också?

2008-03-26 @ 07:46:34
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHAHAHA!!! Bäst! HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!

Jag har märkt att hon har blivit lite papegoja

R: Ät tabletter för din jävla sjukdom
(H): Sluta med dina tabletter

R: Jag finner detta högst roande. Att få se hur du reagerar när du inte har nåt vettigt att säga. Då drar du in lite bajs och kiss och tror att det ska knäcka mig.

(H): Jag tycker ochså att dt här är roligt. Stekta sparvar blablabla.

HAHHAHAHAA

2008-03-26 @ 09:24:46
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är tur att jag är ny här och inte har hunnit med att få se så mycket. Men jag hoppas det löser sig. Det är viktigt att man är snäll mot varnadra. Du får ha en super kul dag idag! :)

2008-03-26 @ 09:52:40
URL: http://facil.blogg.se
Postat av: Aiila

hahaha jaa dör! vilken jävla konversation! jag känner att det ligger en psykisk sjukdom bakom detta! ett anant alternativ är att bloggen är fejk.

2008-03-26 @ 20:26:05
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, nåt är ju helt klart fel, väldigt fel med den kvinnan.

2008-03-27 @ 02:12:05
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Galen Pannan

Jag kan verkligen inte med henne... gaaaah.

2008-03-28 @ 20:22:13
URL: http://www.rodeback.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0