En rolig historia

 Det var en ryss, en amerikan och en svensk som satt på en bar. De fick syn på en man som liknande Jesus och gick över och frågade honom:

- Är det verkligen Jesus?

- Ja, svarade Jesus

- Oh, snälla! sa ryssen - hjälp mig att bli kvitt min ryggvärk! Jesus lade handen över ryggen och strök honom över det onda - och ryssen pustade ut - ingen ryggont längre!

- Oh snälla! sa amerikanen, jag har ständig huvudvärk - hjälp mig snälla Jesus!

- Ja då, sa Jesus och smekte honom över pannan - vips var huvudvärken borta.

Därefter vände sig Jesus till svensken och undrade vad han kunde hjälpa honom med varpå svensken svarade:

- För helvete - rör mig inte - jag är sjukskriven!!

Kommentarer
Postat av: ally

HAHAHAHAHA !!! So true :D hahahahaha...

2008-03-13 @ 22:55:59
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahaha sant.

Nepp bidde ingen trekant. Men det var ju inte på grund av bristande försök! ;) :P
Jag tror inte Australien är redo för fulla Hanna&Joel. De blev helt ställda när vi faktiskt började DANSA till musiken. De är märkliga de där svenskarna...

2008-03-14 @ 02:18:07
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: joel

hehe.. skitkul...

och listan här ovan var ju riktigt bra.. vi tar det då som att du har hånglat upp en kvinna någon gång ;)

och varför du skulle vilja vara i min säng och skrika förstår jag inte.. du har väl B?

hehe ;)

2008-03-14 @ 02:30:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0