Fooooood

Wow... Det var nästan kusligt gott med mat.

Jag har ju blivit bortskämd med middag var dag, sen jag träffade B.
Från det, till att inte äta på två dagar.
Jag var både hungrig och hade huvudvärk.

Kan nog ärligt säga att jag aldrig har ätit godare kyckling med ris.
Skulle kunna trycka i mig det dubbla, för jag tog inte så mycket,
men nu har ju magen vant sig vid inget, så då hade jag spytt.

Uhu.. Seriöst..
Det var flera timmar sen jag skrev till honom..
Jag börjar bli orolig...
Inte för att han MÅSTE höra av sig till mig i tid och otid,
men när folk bryter sitt normala mönster och helt plötsligt inte hör av sig..
Riktigt, jävla scary.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Ja det är så skumt. Jag tycker han ser så liten ut. Blir ju helt ställd! Är det så folk ser på mig också? :P vem vet..

Hehe du är verkligen tonåring på nytt. Hungirg, humörig, kåt, och helt betuttad i B. Jag vill liksom ge dig en kram och fråga hur det går med hormonerna.

2008-03-03 @ 22:47:41
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: lyssie

*bita på t0tta* MUMS!!

2008-03-03 @ 22:58:45
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0