Go -> went -> gone x-(

Är helt väck...
TVINGADE mig själv att gå upp ur sängen kl 14.15 idag..
Trots att jag somnade i hyfsad tid
och trots att jag har sovit som en stock hela natten.

Vaknade ett par ggr under morgonen och var så snurrig i skallen,
att jag inte såg något annat alternativ, än att somna om.
Redan vid 19 ikväll, var jag så slut,
att jag knappt kunde hålla ögonen öppna
och det snurrade i skallen.

Ställde mig i duschen nu för en stund sen,
så för tillfället är jag LITE piggare..
Skulle tippa på att det kanske håller i sig en halvtimme.

Nu vet jag i.a.f att det inte är vitaminbrist...

Kanske (h)järnbrist?

image306

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

det blir ju så ibland att man är sådär trött och hängig... hur mycket man än sover.. hur lite man än sover osv...

2008-03-06 @ 23:36:26
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Det låter som att du fått en släng av samma skit som jag har för tillfället. Måste vara någon sån vinterbajsgrejsimojs som går igen >.

2008-03-07 @ 01:24:47
URL: http://screamandshout.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0