Gomorrn

Jahapp.. Så var det dags igen.
Sovit som en stock har jag.
När klockan ringde, var jag tvungen att kolla om B ens var i sängen.
Har inte ens reagerat på att han la sig.

Hela han hade varit svinkall, efter garagevistelsen igår,
så han sa nu, att om han ens hade rört mig,
hade jag fått en sån chock att jag inte hade somnat igen.
Jag är tacksam att han inte rörde mig *S*

Duktig var jag igår... Kom ihåg att ta med mig jobbjackan...
Synd bara att jag glömde jobbyxorna hemma.
Äh va f*n.. Det är nog meningen att jag ska gå naken där...

Kom ihåg att ställa dieselvärmaren på bilen i.a.f..
Vilket innebär att bilen kommer hinna bli varm,
INNAN sekunden innan jag svänger in på parkeringen *S*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0