Hahahaha ungar

Var iväg och köpte bryggaren..
Stod och tittade på de andra enkelbryggarna.
199 kr, 299 kr, 399 kr o.s.v...
Och den dubbla kostade som sagt 799...

Grubblade lite och sen hämtade jag barnen.
Dottern for rundor och kollade på annat,
men sonen stod tyst och granskade alla bryggarna.

Sen sa han:
"Men mamma.. Den där är snygg.. Och pekade på en för 299kr...
Och du hade fått TVÅ billigare, än din dubbelbryggare."

Fy fan vad logiskt..

Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli att spinna vidare.
"Mmm.. Och hade jag valt den för 199, hade jag fått FYRA stycken,
och dessutom SPARAT 3 kronor"

Men jag sansade mig...
Jag har velat ha en dubbelbryggare,
i över 10 år, men sist jag skulle köpa en,
så hittade jag ju ingen, så det fick bli en enkel.
Då var det ju inte riktigt lika lätt att hitta en på nätet heller.

Så nu BLEV det dubbelbryggaren, som fick följa med hem...
Och när vi hade packat upp den hemma,
så var den så häftig att t.o.m sonen,
godkände mitt val *skratt*

Alla nöjda, utam kanske min plånbok =)

Synd klockan är för mycket för att dricka kaffe nu *S*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jippie t0tta fick sitt kaffe igen! Vi glädjer oss ända borta i Australien. Men varför behöver man en dubbel? Dricker du så mycket som två kannor åt gången, dessutom snabbare än bryggaren hinner koka nytt?? woah.

Eller är det bara för att man med mycket fantasi kan tycka att de ser ut som två bröst. Som producerar kaffe, inte mjölk. Kaffe Latte på sin höjd.

2008-03-28 @ 02:28:34
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0