Hmm.. Hehe..

Mindre än 4 timmars sömn, är för lite på en natt.
Men det var det värt image381 
Hehe... image369
(Ja, Joel, du tror rätt)

Det har slutat hagla och blåsa när jag skulle köra...
Lite udda väderväxlingar...

Denna dagen kan bli intressant... RIKTIGT intressant.
Jag är REDAN så trött att det börjar slå över.
Vilket innebär att lagom till lunch,
kommer jag vara så snurrig i skallen, att allt blir skitkul.

Fast jag glömde maten hemma.. Mindre kul.
Fast jag MÅSTE köra hem och tvätta,
så det kan kvitta egentligen.
Har ju talat om tidigare, hur svårt det är med tvättider.

Och som om inte det var illa nog,
så är tvättstugan så dålig,
att man BEHÖVER alla timmarna för att få tvätten torr. 

Min mage, är dessutom full med fjärillar, denna morgon.
Kramade B igår.. Hårt.. Men jag var snäll...
Sa åt honom att han skulle vissla om han inte fick luft image380

Haha.. En övertrött fjortist0tta.. Hur ska denna dagen sluta??

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe... grrr.... mycket grrrr ;)

2008-03-17 @ 08:04:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Natalie B

God morgon! hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-17 @ 08:23:42
URL: http://natalieb.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0