I väntans tider

Har gjort en film.. Till....
Letade länge efter rätt musik..
Hittade inte exakt det jag tänkt mig, men nära nog.

Nu kan jag inte titta på filmen innan den är uppladdad,
för min dator är för slö för det.
Däremot, går det kanon när den väl är uppe på YouTube.

Alltså satte jag ihop musik och film och laddade upp...
Bara för att upptäcka att jag glömt strypa bakgrundsljudet.
Sucka, radera, redigera, spara om och tanka upp igen....
Resultatet kommer väl om en halvtimme eller nåt.

Kommentarer
Postat av: joel

hahaha.. ska tyvärr slagga nu... men jag får kika imorgon.. ska bara slänga ihop sista inlägget.. godnatt ;)

2008-03-25 @ 15:06:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: scream and shout

Hahah, Nej! Man får prata bort det då. Man behöver ju inte säga att den är fin, och så länge man inte gjort det kan man ju gott tycka att den är ful ;D

Haha ja, lätt! Fan så fräckt! Om jag ska vara hos dig, så får du vara hos mig också! :D

2008-03-25 @ 15:25:41
URL: http://screamandshout.blogg,se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0