IS!!

What is?? Höhö..

Nej, men seriöst....
Kom ner till bilen..
Is, is, is.. Överallt is.. På bilen..
Inte ett litet gulligt frostlager, inte.. Nänä.
HÅRD is.

Hade t0tta nån isskrapa med sig?? NOPE.
Kontokort, fick fungera... Det fungerar inte så bra.
Höll på att knäcka det flera ggr.

F*n.. Glömde fota..
Skulle jag ju gjort för att påminna Joel och Loppan
om hur bra de har det där nere, på andra sidan jorden.
*lägger a mental note for next time*

Men, men.. Fram kom jag..
Och placerat mig vid datorn, har jag...
Söka jobb, ska jag börja med nu också.

Är på lite bättre humör idag.
Har bara tre negativa saker just nu.
1. Röksug
2. Saknar B så jag håller på att gå mitt av.
3. Kaffesug

Hehe, många sug bliiiiiire image365

Svar till Joel om var jag hittar smileysar.
Googla fram en sida full med smileysar,
välj ut de roligaste och spara på datorn för senare behov.
Alternativt.. Knyck ett par från min sida *S*
 image365image363image362image360image359image355image350
image347image346image328image305image303image300image277image268

Kommentarer
Postat av: Loppan

God morgon!
Ett sista desperat försök att smälta isen på bilen hade kunnat vara att lägga sig naken på vindrutan och vänta tills det smälter? Kan vara bra att tänka på till nästa gång.. och då.. jag då får du verkligen inte glömma att ta kort på det!!

Vi på komtoret säljer ingen aloe vera, vi fixar material till säljarna. På marknadsavdelningen anordnar de utbildningar, events, broshyrer, tidningar, förpackningar etc etc. Och som assistent sköter jag allt slöjobb ingen annan orkar göra. Kan vara kul saker (som att shoppa kavajer till personalen) eller tråkiga saker (som att vika papper) :D

2008-03-04 @ 07:58:19
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Hanna

härligt härligt... här ska snos :)

2008-03-04 @ 08:10:51
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: joel

det vr jag som skrev förra kommentaren.. skrev fel namn.. suck

2008-03-04 @ 08:11:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0