Juhupp

Det var frukosten det.

Hann inte få i mig mer än kaffe, innan jag körde imorse,
så jag var rätt hungrig nu.
Tur att jag tog med mig två bananer...
Vet inte riktigt hur jag ska hålla mig på dem,
tills jag är hemma vid 16.15 och B har maten klar...
Men å andra sidan, har jag 45 minuters lunch
och inget vettigare för mig, så jag kan nog köra
och köpa något ätbart då.

Jag vet inte riktigt hur,
men på något vis, har jag redan vant mig
vid att gå upp 5.45, så jag lider inte av det längre.
Hade ingen aning om att jag var så lättanpassad,
med tanke på att jag definitivt är nattmänniska.
Men jag antar att det är en del av att vara frisk..

Man klarar rätt mycket mer, än man tror.
Synd jag inte klarar lura till mig ett jobbh-e bara image300

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0