Lite wierd...

Jag är inte på bra humör...
Jag funkar inget vidare när jag sitter ensam och saknar.
Blir rätt kinkig då.

Egentligen borde jag vara superlycklig,
eftersom jag är förälskad, men NÄPP...
Vill INTE vara utan honom så länge. *No like*

Kan KANSKE bero lite på att jag inte har käkat nåt ordentligt
sen igår morse också....
Men jag har kyckling i ugnen, så det löser sig snart.

Blev helt glad innan i.a.f....
Hittade en äggklocka i affären för 10 kr..
När jag kom hem, så jag att där var en magnet på baksidan.
Så nu hänger den på kylskåpet.. Coooolt..
Haha, jag SÄGER ju att jag är lättroad (trots humöret)

Och jag får ju träffa B imorgon, så då kommer jag bli gladast igen. image363

Kommentarer
Postat av: joel

godmorgon

va e det här, inga nakenbidrag.. inte ens en halvnaken fot?

men jag förlåter dig, du var väl upptagen med allt jobbsökande förstår jag?

och en äggklocka med magnet ÄR cool. VILL HA!

2008-03-03 @ 21:14:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0