Lunch

Nu är det strax lunch och då ska jag äta ris och kyckling...
Trist bara att jag glömde besticken hemma *suckar*
Äta ris med fingrarna? Kul jue.. NOT!!

Och jag tänker inte gå till matsalen och låna heller..
Finns alldeles för många människor
på detta stället som jag inte vill träffa.
De kan vara i matsalen, man vet aldrig.

Sitter och kollar högskoleutbildningar...
Vet inte om jag har läst fel innan,
eller om de har tagit bort den,
men jag hittar inte utbildningen jag ville börja på.

Den var på ett år, heltid.
Den liknande jag hittar,
är halvtid, en termin..
NO THANKS.

MAT!!

Kommentarer
Postat av: Solin

haha nejda tycker inte jag:D

2008-03-04 @ 12:49:27
URL: http://solins.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0