Nåja

Så den lille är inne i en trotsålder (hoppas jag).
Men det finns faktiskt en grymt positiv sak också.
12-åringen, som var den mest avvaktande från början
och som verkade butter 24/7, visade sig vara ett riktigt litet charmtroll.

Jag gillar VERKLIGEN denna unge.
Han är rapp i käften, riktigt charmig,
och han lyssnar när man säger till honom.

Även när han är som mest uppe i varv och kläcker ur sig,
det ena med det tredje, så sansar han sig ändå om man säger till honom.

Ja, jag gillar alla 4..
Men den lille kan ge en hjärnsläpp, när han sätter den sidan till..
Men annars är han go, så man skulle kunna äta upp honom.

Pappas ljusblå ögon, långt, blont hår och söt som en spettkaka.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha ojdå de gör aldrig jag, gör du ? :P

2008-03-02 @ 13:11:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: HAHA sant :D

2008-03-02 @ 13:16:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0