Patetoramat fortsätter.

Från H.E.T.I.G.I.N.N.A.N. af skitsnack:

Det konstiga är att du försöker få min blogg till att det är något tråkigt och dåligt men ändå så skriver du om mig.
Något har fångat ditt intresse ändå vilket visar hur motsägelsefull du är. hade du länkat till min blogg skulle din blogg synas på min blogg det ärdärför man länkar till varandra, ärthjärna


Svar:

Alldeles riktigt. Något har fångat min uppmärksamhet.. (märk väl, uppmärksamhet.. INTE intresse) Synd att det BARA är negativt. Du är en elak hagga och enda anledningen någon skriver om dig, är för att du är blogg.se:s eget lilla mobbingoffer just nu... Synd att du inte fattar det bara.


Kalla mig för ärthjärna? Pft.. Snacka om att kasta sten i glashus.


Och folk börjar bli rätt trötta på att du slänger ur dig att de skulle vara avundsjuka på dig, 300 ggr i timmen. Ingen är avundsjuk på dig och INGEN tar dig på allvar, eller tror att någon annan är avundsjuk.


Och vet du varför du har så många besökare PÅ RIKTIGT? För att folk måste kolla dig hela tiden, så du inte har skrivit nåt skit om dem.


Jag tackar för de extra 50 besökarna du gav mig, men att länka till din sida mer än en gång? Nej... Det är pinsamt att bli förknippad med dig.. Ledsen, men så är läget.


Skärp till dig och landa på jorden, så ska du se att vi inte är taskigare än att vi kan börja behandla dig med respekt.. Under förutsättning att du GÖR DIG FÖRTJÄNT av den, precis som alla vi andra måste göra.


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Men vad händer??? vem är elak hagga???? ja jag vet att jag inte ska fråga men...hum

2008-03-27 @ 22:27:01
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

pinsamt att förknippas med mig säger du. Ja ja men är det inte pinsammare att skriva en uppsats om mig och visa hur torsk du är på mig?

2008-03-27 @ 22:45:56
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Rebecca

Kul att hon är så IQ befriad att hon fortafarande tror att alla är avundsjuka på henne.
Jag är mer avundsjuk på Nalle Puh och han finns inte ens på riktigt.

Och när ska hon sluta skriva om alla C-uppstaster och examens arbeten.

Om jag skrev en sån uppsats på tre meningar skulle jag inte ens få G på den.

Men du ger henne de bäsa svaren!

Och grattis till kaffebryggaren!

2008-03-27 @ 23:11:11
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: joel

hehe.. ack så sant...

och verkar som om kommentarerna funkar igen..

2008-03-28 @ 01:36:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0