PMS?

Jag ska inte kunna få PMS... image346
Men nåt i min kropp, tycker nog att jag ska ha det ändå...
Har varit sur, ända sen igår.
image352

Skulle just nu kunna sätta mig ner och böla som ett spädbarn, image391
helt utan anledning.

Enda gången jag inte mår så, är när jag är med B. image303
Men så fort han typ försvinner ut ur rummet,
så kommer det över mig igen.
image374

Har lite humör också.. Det har jag sällan annars.
Och aaaaningen elakare humor än vanligt...
Vilket ju i.o.f.s KAN vara skitkul. image369

Kommentarer
Postat av: joel

och som svar på vad du skrev till hanna om hela den här kvinnojoxelimoxen.... finns det filmbevis ;)

hehe, och om du blir glad när b kommer in i rummet så tycker jag att du har en bra pms, hanna är tvärtom, hon äter upp
mig levande när jag kommer in...

haha

2008-03-15 @ 23:38:35
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Var det rätt att Charlotte vann melodifestivalen? ;D

Natti natti (:

2008-03-15 @ 23:43:05
URL: http://cigaro.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0