Ptro..!!

Hold those freeking horses!!

Stopp! Tack.. Så.. Det räcker... Vill inte mer...
 ENOUGH!!!

*tjurig som en 3-åring som precis har tappat sin klubba i sandlådan*
 image352

3 timmar hemma, brukar vara fullt tillräckligt för att jag ska sakna B.
Nu har jag varit hemma i F E M timmar...
Nu hade jag inte träffat honom även om jag hade varit hemma hos honom,
men då hade möjligheten funnits att borra in huvudet i hans kudde.


image358




Hehehehe.. t0tta 32 going on 13.... image328

Nu ska jag nanna...

B-lös..... image346

Natti
image359

Kommentarer
Postat av: L I L L E N

godnatt =)

2008-03-03 @ 02:02:30
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: joel

halloj, du inser att du är coolare än mig just nu va? du är på listan men jag lyser med min frånvaro :)

2008-03-03 @ 04:58:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0