Ratadada!!

Är på "jobbet".. Har sytt färdigt min första tvättsäck...
*fanfar*

Blev aningen förvirrad när jag skulle hit.
Sov hos B inatt.
Datorklockan, köksklockan, mobilklockan och bilklockan, går olika.
Så enligt en klocka, hade jag tid att kramas en stund.
Han kom ju hem från jobbet,
precis när jag gick upp.

När jag reste mig och kollade på en annan klocka,
hade jag inte ALLS någon tid över..
Jaja, jag kom hit i.a.f...
Det är väl det som räknas?'

Jag är grymt torr i halsen, men köket är stängt *suck*
Jag vill köpa en dricka juuuuu.

Det är fredag idag.. Då slutar vi en timme tidigare.. YEY!!

Kommentarer
Postat av: joel

*stor applåd* en tvättsäck, inte illa

och hahahahahahahahaha.. vad är det här för snusktotta som kommer fram.. me like ;)

2008-03-14 @ 07:54:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0