Stackars B

Jo verkligen...
Jag har ju som bekant, inte varit på så bra humör de sista dagarna.
Även om jag hoppas att jag inte är dum eller elak på något sätt,
så får mitt mående mig att bli ÄNNU mer överanalyserande, än jag är annars.
Och mer ifrågasättande..
Vilket kan vara jävligt drygt och jobbigt....

Jag hoppas bara att han har tålamod och tycker om denna delen av mig också,
precis som det har visat sig med mina andra sidor.

Han är en ängel, och skulle jag sabba det för att jag mår dåligt ett par dagar,
så skulle jag aldrig förlåta mig själv.

Nu ska jag gå och lägga mig och krama honom så hårt att han inte får luft.

image381


(Har jag förresten talat om att jag är kär?)

Hehe, natt natt.

Kommentarer
Postat av: joel

NAW, aaaw... naaaaaw!

sötnos!!!!

och ja, jag mutar folk, med både det ena och det andra... hehe

2008-03-17 @ 06:04:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Hanna

Guten morgen! Sovit gott? Tanken på att du har legat i en säng och gosat under tiden jag sitter här och förfryser framför datorn är på något sätt mycket deprimerande..

Men ingen har ju sagt att man MÅSTE kolla på alla delfinaler och sånt :) Det är ju bara att låta tv:n stå avstängd fram till finalen! om man kan hålla sig vill säga.. och inte blir för nyfiken.. :P

2008-03-17 @ 06:22:16
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0