Städningen...

håller på fortfarande..
har diskat, tvättat, manglat, strukit,
plockat ner gardiner och tvättat,
och tro det eller ej... PUTSAT FÖNSTER!

Tror det är andra gången sen jag flyttade hemifrån,
för typ 14 år sen, som jag putsar fönster.
Det är alltid andra som inte har pallat trycket,
och gjort det åt mig *skratt*..

Och nu vet jag inte vad som har flugit i mig..
Jag skyller på B.

(Fy Joel.. Jag skrev FLUGIT.. Inte kommit.)

Man gör så konstiga saker, när man är förälskad.

Barnen har också hjälpt till... Nästan helt utan protester.
Bara en "det-är-så-vansinnigt-synd-om-mig-attack" från dottern,
men annars har det flutit på helt smärtfritt.
Nice.. Mycket nice.
Och båda barnen har hjälpt till i tvättstugan.
Kul att sonen ville hjälpa till där, för en gångs skull, och inte bara dottern.

Visst är jag glad och stolt över mina barn alltid,
men idag klappar nog hjärtat lite extra för dem, om jag ska vara ärlig =)

KAFFEPAUS!!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Underbart, kram till er alla tre!!!

2008-03-28 @ 20:43:25
Postat av: Frida

Slit inte ut dig bara :P

2008-03-28 @ 21:17:32
URL: http://trasi.blogg.se
Postat av: Annelie

Skönt att få mycket gjort. Man blir himla glad över sig själv.
Ha en bra kväll!

2008-03-28 @ 21:22:57
URL: http://rospinglan.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0