Uuurrrgggghhhhh

Vaaaaaaaar är alla jobben?? Komsi, komsi till tant t0tta.image379
EEEEEEYYYYYY kiddykiddykiddy... Eller...? Fan...
Det fungerar nog inte på jobben... ?
But then again.. What does??

Blondera skallen, få gjort en lobotomi och skriva blogg,
som "Blondinbellas" elaka tvillingsyster "Blondinballe"?

Naj, nu var jag taskig mot de stackars satarna som har fått en lobotomi...
De har MYCKET högre IQ än DET *ryser*

Japp, jag är uttråkad, känner mig överkörd,
saknar min B, vill hem och känner mig INTE snäll just nu.
Dessutom är här kallt som helvete...

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart jag fortsatte kursem!! det ar hur kul som helst. idag stod vi pa virsterna och lite sant. kostar 1200 kr men det ar det vart. Kommer aldrig gora nat liknande i sverige.

nu ska jag kolla efter joel. Han ar allt en riktigt liten casanova med siktet instal;lt pa trekant ikvall. hehe4

2008-03-13 @ 13:51:53
Postat av: Elin

Braaa. Man förtjänar ett påskägg..stor som liten ;)

2008-03-13 @ 15:06:53
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joel

ute och super.. hemma nu men det blir konstig tvärre,.. vet inte riktigt vard jag skriver men amn
sk ainte vara så knusslig det blir bog habra...

ha aha

hej hej

2008-03-13 @ 15:06:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EgoElin, skostorlek 37

Jag veeeet..man blir förbannad. Å dä kvittar fasen hur många gånger jag ser den..jag tjuter varje gång. Speciellt när man får se inspelningen där när han pratar..uuuuh!

2008-03-13 @ 20:17:45
URL: http://egoelin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0