Dumma dumma

Öppnade just min elräkning.
Något har blivit fel nånstans.
Elbolaget har skickat ut två räkningar,
och jag som hatar papper och får mest panik av dem,
blir inte klok på varför. Så nu ska de stänga av min el.

Jaja, hade det inte varit för fiskarna, hade jag inte brytt mig.
Jag är ju aldrig hemma ändå.

Det jobbiga är att förutom räkningen och räntan
(som för övrigt var på 36 kr)
så har de lagt på ospecificerat 1800 kr i "övriga avgifter".
Vet inte riktigt hur de har tänkt sig att jag ska hosta upp 3550 kr.

Jag mår illa. Mina fiskar kommer kvävas till döds.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha min mamma va oxå gift å hade mej å syster vid den åldern..men jag låssas inte höra henne när hon pikar om dä ;) jag ä fortfarande liiiten.

2008-05-01 @ 12:49:46
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Annelie

Du måste nog ringa till dom ch höra. Dom är nog inte omöjliga att ta en avbetalninng, bara du hör av dig.
Kul att du lyckats sälja en till=)

2008-05-01 @ 22:58:52
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0