GAH!!!

Jag ångrar att jag bytte plattform.
För det första, kommer det ta EVIGHETER,
innan jag lär mig "publishme.se" istället för "blogg.se"
och för det andra, så bråkar den sanslöst med
lösenordet. Tar ju sju svåra år att logga in.

Skulle vara kul att veta hur de tänkte,
när de bestämde att adressen inte skulle vara blogg.se längre.

Nu ska jag lägga mig... Utan B.
Han är i garaget... Och mekar med en bil...
Bara för att jag ska kunna ha en laglig bil
att köra med också, för den jag har kört med nu,
har körförbud fr.o.m idag.

Jag ska vara i Malmö kl 10 imorgon, så jag ska upp kl 8.
Därför måste jag lägga mig innan han är klar.

Har jag nämnt att jag har världens snällaste och underbaraste kille?

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0