Generalsmisk...

borde vissa få....
Efter ca 3½ timmes sömn, är t0tta INTE pigg
denna morgon. Och eftersom jag inte fungerar på mindre än 8 timmar
av denna värdefulla vara, så är jag INTE på bra humör.
När jag loggar in på bloggen, har jag EN ny kommentar.
Den tycker att jag ska kolla in sidan med länkar och tävlingar.

I normala fall, brukar jag inte ens förära deras besöksstatistik,
med min anonyma men dock höjande siffra,
men denna gången blev jag kokt.

Är det svårt att fatta meningen "Ingen reklam TACK"???
SÅ j-a svårt kan det inte vara för en svensk att fatta svenska...
Eller???

Nu.. Jobb igen...

Blä på er

// Tröttelina

Kommentarer
Postat av: ullrika

men du darling, det står inget om reklam ;)

2008-05-09 @ 12:07:10
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ullrika

bästaste!!

2008-05-10 @ 22:43:28

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0