No sales

Jag sålde inga maskiner idag..

Men om mina föräldrar skulle vilja adoptera bort mig,
så hade det nog inte varit några problem.
Kvinnan gav mig en ask havsfrukter att ta med hem till barnen
och önskade innerligt att vi ska träffas igen.
Hon ville tvunget ha mitt nummer.
Och mannen gav mig en kram,
när han hade hjälpt mig ut med sakerna till bilen.

Sälj, eller inte..
Jag VET att jag har gjort mitt jobb,
när värdfolket tackar mig flera gånger om,
för att jag ville komma dit.

Det andra besöket fick jag inte ens betalt för,
för mannen flytade ut idag.
Var ju lätt för mig att veta.. Inte...
Men jag körde demon ändå...
B jobar ju natt och jag hade ju ändå kört dit...
Och bokningstjeerna, hade ju lovat henne en mattvätt.

Även om hon sa till mig att jag inte måste,
när hon fick reda på att det blev en obetald visning,
så känns det ändå fel att låta bli ändå,
 när hon nu var lovad.

Så jag vet att jag gjorde mitt jobb där med.
Även om jag klart blev lite ledsen över att jag inte sålde,
så är mitt samvete rent och jag kan sova gott ändå.

Och sova, är precis det jag tänker göra nu =) Natti.

Kommentarer
Postat av: joel

Du kan ju adoptera bort dig i smyg så får du dubbla julklappar..

2008-05-07 @ 10:23:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Lilla Mamma

Adoptera bort dej???? HAHAHA SÅ lätt ska du inte komma undan hehe.
Ha en härlig solig dag.
Kram!!!!!

2008-05-07 @ 12:37:21

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0