Going once, going twice, going back.

Juhupp... Fick min första retur idag.
Han som köpte igår, ångrade sig.
Han hade ångest.
Jaja, det är inte meningen att det ska vara nåt tvång.
Vill man inte ha maskinen, trots att man är pedant OCH har råd,
så får man f*n skylla sig själv och leva i smutsen.

Stör mig när folk frågar vad jag tycker om maskinen,
och när jag då ärligt säger vad jag tycker,
så säger de
"Ja, men det är ju klart att du måste säga så,
du säljer den ju"
WTF???

Jag tycker inte så, för att jag säljer maskinen.
Jag säljer maskinen, för att jag tycker så.
Det är en JÄVLA skillnad.

Och vad förväntar de sig att jag ska säga?

Ska jag säga att det är en dålig maskin,
som inte är värd pengarna, när det inte är sant?
Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Va ä dä egentligen för maskin du säljer?

2008-05-16 @ 08:53:39
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0