Att se, eller inte se..

Nu ska jag snart iväg och hämta mina linser...
Lite spännande och lite nervöst.
Verkar fasligt bökigt att få in dem i ögat.
De specialbeställda, innehåller tyngder,
som gör att linsen hamnar rätt.
Det måste den, eftersom jag har brytningsfel...
Skulle den ligga upp-och-ned, hade jag ju sett dubbelt så dåligt istället.
Hemska tanke.

Har jäkligt dåligt samvete för att jag glömde gratta pappa igår,
men samtidigt känner jag att det inte är så konstigt.
Har ju en del annat som snurrar i huvudet, just nu.

Jobb, syn, flytt... För att bara nämna lite av det...

Nu har solen kommit fram...
Funderar på att gå ut och samla ihop nedtrillade äpplen,
så man får lite ljus på sig, innan det blir kväll igen.
B envisas med att hävda att man behöver sånt...
Ljus alltså.. Inte äpplen...

Kommentarer
Postat av: lyssie

min katt.. löper... WHAT TO DOOOOO!!!!!

2008-11-10 @ 23:04:09
URL: http://alyssas.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0