I C

Jag trodde det skulle vara svårt att sätta in linserna.
Det är inte ofta, man har SÅ j-a rätt..
Det är ju näst intill omöjligt....
Och att ta UR dem, är inte ett dugg lättare *informerar*

Ser dock MYCKET bättre med dem i...
Även om den vänstra var liiiiite för svag, trots allt.
Och förutom att jag har huvudvärk,
och att de halkar lite ur position om jag gör för snabba
ögonrörelser, så känns det helt ok nu.
Obehaget av kanterna, är borta.
Kommer ju bli skitmärkligt när jag tagit ut dem.

I´ll be blind as a bat..........

På långt avstånd...
På nära håll, har jag perfekt syn och linserna suddar lite
där ibland. Men det är nog innan ögonen vant sig...
De blir ju svullna och irriterade, nu när de inte är vana.

De goda nyheterna, är att om man prenumererar på linser,
så kostar nya glasögon gratis.
*like*

B sitter en stol ifrån mig, här vid köksbordet....
Han sitter och läser, och har glasögon på..
Som hamnar på näsan när han tittar upp och pratar med mig...
Och jag håller på att brista ut i skratt var gång...
Han är så sööööööt....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj hoppas linserna funkar å synen e bra.

Jodå gammal likör skulle jag me all säkerhet dricka!

Inget till spillo sa finnen.

2008-11-11 @ 14:32:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0