Inte bra..

Jag sov nog lite för länge igår.
Klockan är 4.30 och jag är inte trött än...
men i vilket fall, så måste jag upp vid 10, eller nåt,
för imorgon kväll, MÅSTE jag sova.
Jag ska jobba ons, tors och fre,
och på onsdag, ska jag iväg tidigare och hämta en ugn bl.a.
B ska dessutom jobba dubbelpass, em/natt,
så jag kommer inte ha nåt som lockar mig till sängen heller.

Men det är klart..
Ligisten tar med sig dator och internet
till jobbet, och eftersom jag har flyttat mitt internet
till nya huset, så är jag utan när han tar med sig sitt.
Vilket innebär, att om jag bara låter bli att starta TV:n,
så har jag inget som håller mig uppe heller.
Lär ju ha minst sagt, skittråkigt.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0