Söndag

Idag har varit en lugn dag.
Jag sov alldeles för länge.
Om inte B hade ringt och väckt mig, hade jag kanske sovit fortfarande *S*

B hade satt upp att han skulle ha sina barn idag,
men det var innan han visste att han skulle jobba dubbelpass.
Så jag hämtade hans barn vid 16-tiden.
Hade egentligen tänkt ta dem till nya huset,
men en av grabbarna hade ett ärende på annat håll,
så det blev hem till B istället.

Minstingen visade mig en DVD han hade fått,
med Nalle Puh och spel och saker på...
Sen lagade jag middag..
Kyckling och ris...
Sen blev jag lite uttråkad,
så jag och minstingen bakade negerbollar,
och sen kom B hem...
Och då var det dags för barnen att åka hem till mamma igen *S*
Så han är och lämnar dem nu,
och jag ska bara kolla mina mail,
sen ska jag gå ner och rulla mina negerbollar.

Det var bara minstingens som hann bli färdiga innan.
Och eftersom B hade datorn med sig till jobbet,
var jag ju tvungen att koppla upp mig och kolla
läget på nätet, innan jag gör klart mina =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det verkligen politiskt korrekt att kalla dem negerbollar? ;) Hur går det med husflytten? Kommer ni att bo där innan jul?

2008-11-24 @ 14:27:10
URL: http://thekattmat.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0