Besiktningen

Jag hade rätt...
Mina energier är i stort sett slut...
Och de få jag har kvar, är antingen blockerade,
eller i fullständig kaos...

Hennes pendel var både rensad och laddad,
och när hon höll den över mig.. INGET.. .Nada.. Zip...

När hon kände på min aura,
så var de ställena jag har ont på, iskalla...
De andra, gav henne bara en massa stickningar i händerna...
Hon var besvärad av det,
i flera minuter efteråt...

Så på tisdag eller onsdag,
ska jag hem till henne igen,
och då ska hon göra sitt bästa för att hela min aura...
Men det räcker inte..
Jag måste hitta ett "batteri" också,
som jag kan hämta ny kraft ifrån.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0