Bloggtorka

Packar och städar, hemma, städar hos B.
Han hade visning både igår och idag, på huset.
Idag har jag tvättstugan, här hemma.

Det är jättesvårt att veta vad man ska packa..
Ska ju ändå bo här några veckor till.
Och barnen kommer vara här två ggr till,
innan vi flyttar, så man kan ju inte packa ner deras heller.

Samtidigt VILL man ju packa ner så mycket som möjligt..
När den riktiga flytten blir, kommer jag ju vara
en hel del hos B och flytta hans saker...
Samtidigt som jag inte har en aning om jag får nån hjälp
med mina. Ja, B får ju såklart hjälpa mig med de stora sakerna,
men annars står jag nog rätt ensam här.

Fast lite förvånad, är jag faktiskt.
I normala fall, är B den som planerar och förbereder.
Och jag är den som tar det som det kommer...
Han har flyttat några bilar och en motor,
men inte en enda pinal inifrån huset...
Har har inte packat något heller, vad jag vet.

Men det är klart...
Trots att han har hus, och jag bara har en liten trea,
så har jag nog fasiken, rätt mycket mer saker än vad han har.
Koppar, glas, ljusstakar, grytor...
Köksprylar i allmänhet...

Hans hus, kan man packa ner systematiskt,
när det väl blir dags.
Tror inte det är möjligt hos mig *S*

Annars så?
Jag har vätska bakom trumhinnan...
Den vibrerar så det tåras i ögonen, allt som oftast.
Mindre kul.

Så ja... Det är inte konstigt att jag inte skriver...
Det händer liksom inte så mycket annat än
packa, packa, städa och plocka här.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0