Helt off

B jobbade dubbelskift i söndags,
så jag var uppe hela natten och la mig kl 6
när han kom hem... Han jobbade inatt,
så det var samma visa idag.
Vi låg lääääääänge idag..
Sen gick vi upp och åt frukost... Typ...

Sen kom jag på att det är Huse på TV ikväll,
och såg fram emot en TV-kväll med B...

Inte alls fel, med tanke på att det är vår 9-månaders-dag idag.
(Jaja.. Inte fel annars heller, naturligtvis.)
Han gick ut i garaget, så jag tände en brasa i kaminen.
Mys såhär i höstmörkret.

Vid 18.10 plockade han fram typ lunch...
Jag ställde mig och tittade på det,
och fattade ingenting.
Tänkte "Vad GÖR han???"

Han har ju jobbat två nätter, så nu är han ju ledig...
Men bara i mitt huvud...
I verkligheten, så jobbar han inatt också,
och söndagsnatten, var bara ett extrapass.

Tror jag var i chocktillstånd i 20 minuter,
efter att det hade gått upp för mig att han skulle jobba.
Inte för jobbandet i sig, utan mest för att jag var HELT
säker på att han var ledig idag.

Ja, jösses *skratt*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0