*mutter*

Jag saknar min B *kinkig*
Träffade honom några minuter igår,
och några idag... Och han jobbar dubbelskift,
så han började kl 12 och slutar kl 05.00 imorgon bitti.
Sen ska han sova, och sen börjar han kl 19.00,
imorgon kväll igen.

Missförstå mig nu inte..
Jag är inte kinkig på B alls... Abolut inte....
Jag är bara sanslöst kramig.

Hehehehe..
Min dotter började sjunga med till skivan, hon har igång...
Hon lät väldigt ihålig...
Beror antagligen på att hon har en hink på huvudet *gissar*

Min son är nog rätt lik sin pappa...
Han håller på att rensa datorprylar nu...
Och han har hittat säkert 40 tappade skruvar...
Så han kan ju inte ha många kvar..

Han heller.. Muhahahahaha

Kommentarer
Postat av: ullrika

oj! hahaha! sorry till sonen, men jag skrattade massor!

2008-10-19 @ 22:55:47
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0