Packa pappas kappsäck..?

Shit, vad det är svårt att packa...
Jag vill ju ha iväg så mycket som möjligt...
Men samtidigt ska jag ju bo här i en hel månad till,
så man kan ju inte packa ner allt.

Men man får väl packa en låda eller två,
var gång man är hemma...

För hur det än är...
Ju mer jag packar och får iväg NU,
desto mindre är där kvar,
när man kör igång på riktigt.

Idag har jag packat ner en del prydnadssaker,
ett gäng vägghängande ljusstakar,
och så har jag plockat ner ett av badrumsskåpen.
Passade på att ta ner det, när jag ändå lånade
skruvdragare från en pappa till barnens kompis.

Får snart ta och köra till B..
Han har sina barn också, och ska upp
kl 3.45 imorgon bitti, så vi ska sova där.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är skönast om man har så lite som möjligt när det väl blir av med flytten.Man klarar sig på mycket mindre än vad man tror.

Hoppas du får en härlig helg!

2008-10-03 @ 21:50:10
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0