Roadtrip

Väninnan hade suttit på "Blocket" och kollat
under "bortskänkes". Och hittade en stor fikus.

Problemet var...
Väninnan bor i Bjuv,
fikusen bodde i Kristianstad,
fikusen skulle flytta till Landskrona
och väninnan har inget körkort.

Mannen hennes, har körkort, men bara firmabil.
M.a.o...
Ville hon ha hem "blomjäveln" fick hon fixa det själv.
Vad göra?
Ringa t0tta...

Så efter barnen åkte i eftermiddags,
for jag till Bjuv och hämtade henne,
sen körde vi upp till Kristianstad och hämtade
nämnda fikus. Drog på honom skydd
och placerade honom i lutande ställning
över fällda säten.. Han låg och pillade henne i håret.
Han knakade ett par gånger, fast t0tta sörde siiiktigt, siiiiktigt....
Ville ju inte knäcka den stackaren.

Så ner på E22:an, in om mitt gamla hus och visade henne...
En avstickare på kanske 25 meter *S*
In om Eslöv och passade på att handla
på Pressbyrån. Sen till Landskrona och lämnade
hennes buske, men förhoppningen att den inte hade
ändrat frisyr FÖR mycket, under färden.
Det får vi reda på imorgon, när hon har klippt upp skyddet.

In om och pussa på B, på hans jobb. *ler stort*
Sen lämnade jag tillbaka väninnan, och nu är jag hemma...
En nätt liten tripp på ca 30 mil.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hhahaha, det blev en dyr blomma måste jag säga...

30 mil;-)



Ha det fint!

2008-10-21 @ 00:44:12
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0