:´-(

Just nu, är livet mer än tillåtet svårt.
Jag vet faktiskt inte hur f*n jag ska reagera.
Skulle kunna bryta ihop och bara gråta...
men det hjälper inte, så what´s the piont?
Jag skulle kunna bli rasande...
Också fullständigt poänglöst.

Supa skallen av mig, kan jag ju inte.
Ta en lugnande cigg, är ju inte heller ett alternativ.

Kort sagt...
Jag mår riktigt, riktigt, RIKTIGT dåligt av den här hushistorien.

Och jag är helt säker på att B, inte mår ett dugg bättre.

Är ju bara j-gt tacksam över att han inte på något vis,
tar ut det över mig. Kan ju säga att de flesta
som hamnar i hans nuvarande sits, hade öst ut det
över sin partner.. Men han är så j-a gullig, trots allt.

Alla som säger att de har världens underbaraste man..

Sorry.. De slår inte B... Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: sofie algeson

En sån härlig karl är du värd.Kan inte skriva som kanske andra skulle:Det löser sig.Har ni kollat med andra banker dom kanske kan lösa in lånet och ni kan flytta låna till det nya huset?Nu tror jag inte att jag har något fler tips till er.

2008-10-27 @ 08:10:46
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com
Postat av: Caroline

Se det från den ljusa sidan. Du har ju B.

2008-10-27 @ 11:49:54
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Efter regn kommer solsken..jag hoppas hoppas hoppas verkligen att dä stämmer! Krrrrrrrraaaaaaaaaaam

2008-10-27 @ 15:30:09
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0