Wax on, wax off

Första gången jag tvättade en bil,
var när jag var 17 år, och min pappa tvingade mig
att köra in i en biltvätt, när jag övningskörde...

Andra gången, var igår....
Meeeen.. Det är ju bara ca 15 år, sen sist...
Men kan inte begära för mycket...

Jag har ägt *mummel* 7? bilar, med min "Kermit",
och jag har ALDRIG tvättat någon av dem...

Jag vet inte varför, men Kermit är speciell....
Så igår tvättade, vaxade och polerade jag honom.
Och för att fira, min första gång, tvättade jag även Bs bil *S*
Det tog 4-5 timmar, så vi var hemma vid 3.15 inatt...

Marie frågade vad jag har för dygnsrytm....
Mja... Tror jag glömde den nånstans...
Kanske hemma hos någon jag demade städmaskin för *S*


Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe, jag fick en städmaskin demonstrerad för mig en gång - vete tjyven om inte den maskinen hette just Kermit? Kommer däremot ihåg att det inte var på den mörka sidan dygnet...



ps. Tack för länkningen. ds.

2008-10-01 @ 21:26:21
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Se där...allt går om man bara tar sej tid! Duktig! Gumman, det får du säkert göra om mååånga gånger till. Ha en skön kväll, hälsa, kramiz

2008-10-02 @ 16:13:29

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0