Alltså...

Joel och Hanna...
Ni får ta och flytta tillbaka till Australien...
Inte för att jag inte tycker att ni får vara här...
För det är klart ni får...
Men nattaktiviteten har ju minskat med 200%,
sen ni kom hem... Mitt nattliv på blogg.se ligger
på typ, noll, zip och nada nu.

Det är inte kuuuuuuul *gnäller*

Inte ens någon som har röstat
om hur jag ska göra med saken, jag köpte till B.

Visst kan jag skriva blogginlägg ändå,
men JAG har ju inget att läsa...

Min tröst,
är att jag har bestämt mig ÄNDÅ,
för hur jag ska göra...

Och nu ska jag köra hem till B och lägga mig.
Han har datorn med sig till jobbet,
så jag kan inte surfa där...
Fast det gör inte så mycket,
för klockan är onekligen sovdags ändå.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha håller med dig! Klaga!





svar; Han är nyopererad :( så han kan knappt skydda sig själv ;P

2008-09-28 @ 10:35:44
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är benägen att hålla med.

längta

2008-09-30 @ 10:18:00
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0