B, du behöver nog inte läsa detta *S*

Jag glömde nästan bort att det var den 21:e igår.
Bs och min 8-månaders-dag m.a.o...
Känns rätt fantastiskt, att jag bara blir mer och mer
kär för var vecka som går.

Satt och tänkte tillbaka...
Har ju varit sambo två ggr tidigare...
Den förste killen, var jag trött på efter 6 månader...
Han fick flytta efter 9 månader.
Den andre var jag trött på redan efter 3 månader...
Men honom var jag gravid med då,
så han stannade i 7 år.

B får mig fortfarande att skratta, ger mig fjärillar i magen,
ger mig saker att tänka på, är lätt att prata med,
ger mig gåshud o.s.v...
Han är t.o.m söt när han blir sur på nåt och svär åt det...

Och inte bara måste jag lägga band på mig,
för att inte klättra på honom 24/7,
utan jag vill det mer och mer, efterhand som tiden går.
Tur man har självdiciplin eller nåt...

Jaha... Fjortis-t0tta tittar fram igen...
Gamla kärring.. Pinsamt (men jäkligt kul).

Har flyttat över ett par lådor till, till nya huset...
Börjar faktiskt tro på att det kommer bli av nu,
och vågar äntligen se fram emot det.
Beställde flytt av bredbandet idag =)

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Kommentarer
Postat av: ullrika

kärring??! för tysan. du är ju yngre än jag!!

2008-09-22 @ 23:40:37
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullrika

men därifrån till kärring är det långt seddu!!

2008-09-25 @ 02:17:41

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0