Lite sorg...

Fick precis visningsschemat för imorgon...
Det var mitt sista..

Fr.o.m imorgon, kommer jag inte stå med på deras
mejlinglista. Jag orkade helt enkelt inte längre.
Jag mådde så dåligt, var gång jag skulle ut på demo
att jag bestämde mig, för att det inte är värt det.
Att lägga ner alla de timmarna,
må så dåligt och ändå behöva vända sig till soc
för att överleva ekonomiskt.

Man kan inte ha det så...
Så nu är det slut.
Jag gjorde min sista demo idag,
och imorgon ska jag köra ner till Malmö
och lämna tillbaka alla sakerna.
Hann aldrig få en maskin själv,
sorgligt, men det får jag leva med.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Trist att det blev som det blev. Men du ska se att du snart hittar en annan sysselsättning.

Ha en fin helg!

2008-09-05 @ 12:40:27
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har faktiskt napp när jag sover. En i handen, en i bäbismunnen, och en liggande bredvid sängen ifall de andra två skulle försvinna. Nappar är bra på att försvinna.



För att återgå till ämnet då. Klart man inte ska jobba kvar på ett jobb som får en att må så dåligt, och bara ligga och må skit kvällen innan för man vet man måste dit igen dagen därpå. Tänk om man bara kunde hitta (och få) det där jobbet som man på lördagkvällen faktiskt sitter och LÄNGTAR till. Undra vad det skulle tänkas vara för jobb :)

2008-09-05 @ 12:58:48
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Hej Gumman!

Det är säkert rätt beslut du har tagit, hoppas du hittar ett riktigt jobb med fast lön.

Ha de så bra, ska hålla tummarna för både det och huset!

Hälsa. kramiz!!

2008-09-05 @ 17:10:52
Postat av: Marie

Jag vill också bli bjuden på bröllop...



(se njorun)

2008-09-06 @ 00:56:23
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: ullisen

hejja dig!!

2008-09-07 @ 23:54:42

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0