Lördag

Var gång jag sätter mig vid datorn,
känns det som jag har glömt något...
Att det finns en sida jag är registrerad på,
som jag glömmer kolla, för jag har glömt bort att den
finns... Sånt har hänt förr, så det är egentligen
inget konstigt att jag känner så. Det hade ju
inte varit första gången. Efter flera månader,
kommer man på att man var med.

Men även om det inte är konstigt,
så är det jäkligt irriterande.

Vi var och ställde de första prylarna i huset igår.
I verkstaden alltså..
Inte inne i huset.
Jag ställde tre packade lådor,
och B ställde en motor...
Jag har tre lådor till, redo att flytta.
Tyvärr fick vi ingen extranyckel,
så vi kan komma och gå när vi vill.
Hade varit rätt skönt att slippa ringa och fråga dem var gång.

Hade egentligen planer på att packa in lådorna i bilen,
nu när vi ändå ska till B, men sonen ska ha en kompis
med sig, så det blir inte så mycket plats över, att det blir lönt.
Får fylla bilen helt imorgon istället,
när barnen har åkt till pappa och jag ska ensam hem till B.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Så ni är äntligen på väg, härligt,vi önskar er all lycka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-20 @ 19:44:51

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0