Påsk

Nu är snart påsklovet över.
Mina barn har varit här sen förra frdagen och åker imorgon.
Sonen fyller 13 år idag,
så jag har tillbringat i stort sett hela dagen i köket.
Sonen beställde chokladtårta och pizza,
så det har jag bakat.
Mina föräldrar har också varit här idag.
Första gången. Trevligt :-)

I övrigt har jag snöat in på ett spel på Facebook.
"Farm Town"...
Man ska odla, skörda, bygga, tjäna pengar
och städa hos sina grannar....
Vet egentligen inte VAD som är så kul med det,
men det ÄR det.

Kommentarer
Postat av: Den tatuerade mamman

Vi gör också så där att födelsedagsbarnet får välja mat, det är bra och kalasigt.

Just nu är jag också på ett kalas kan man säga, jag är hemma hos syran och hon lagar massor av GOD mat till oss. Hon är verkligen bra på sånt här och noggrann.

Jag och min skäggiga snubbe är här i Falun för att fira vår bröllopsdag. Vi har långfredan som våran dag, det skulle ha varit värdelöst att fira på datum nu när vi har långfredan så får vi barnvakt. LYX!!!!!

2009-04-11 @ 19:27:55
URL: http://www.tidningenhennes.se/blogg/?blog=6
Postat av: Lilla Mamma

Tack för en supertrevlig dag med underbara barn o en kanongod tårta!!!!

Kunde inte varit bättre o så fint ni har det!!

Ha de så bra, hälsa ALLA med var sin BAMSEKRAM!!!!

2009-04-12 @ 20:46:01
Postat av: ullrika

jag har för mig att jag läst om din sons födelsedagskalas förr! har jag verkligen hängt här i över ett år :) wuff va tiden går!! å så mycket som hänt under den tiden också! - eller så har jag fel och blandar ihop födelsedagarna... fast det spelar ingen roll va?



tjo! och grattis måste du hälsas i efterskott!

2009-04-15 @ 00:24:08
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Totta

Hej Totta. Måste bara kika in på min "systerblogg", trevligt att du ville kika in på min också! härinne var det ju trevligt :) ha det!

2009-04-22 @ 16:12:24
URL: http://totta.blogg.se/
Postat av: ullisar

ett år går fort. och om jag inte minns helt fel uppdaterade du oftare här då också... ;p



allt okej väl?

2009-04-22 @ 23:29:20
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0