Boing

Klockan är 8.23 lördagen den 1:a Augusti.
Det är den andra barnlediga dagen och B började jobba kl 5 imorse.
Man kan tycka att det är smått imponerande att jag är uppe redan.

Det är det inte... Tvärt om...
Jag har inte gått och lagt mig än....

Jag har rensat kattlåda och byggt ihop två kattställningar till en.
Katten är överlycklig och mattes bästaste vän...
Fast nu har t.o.m hon gett upp och lagt sig...
Hon sover så hårt i toppen av sin nya kattställning,
(fick hem en byggsats igår som jag skruvade ihop först)
att hon inte ens hör om jag går iväg.

Den nya som jag skruvade ihop igår, ser ut såhär:
 
Jag tyckte färgen var snygg dessutom.
Och jo... Trots att den kom hem i byggsats,
så ser den faktiskt ut så, tro det eller ej.

(Den inklistrade katten på bilden, är inte min Nikita.)

Och den gamla ser ut såhär:
Fast beige med bruna tassar på.

Det är alltså dessa två modellerna som nu är en....
Och som sagt...
Katten är salig och har flugit runt som en apa halva natten.

Ingen som har en gammal klöspelare över?
Hade varit kul att göra en hel klättergård åt henne,
men de kostar ju lite, de där pelarna.

Idag ska barnens faster gifta sig.
Jag vill också gifta mig....
Det vill inte B.

Kommentarer
Postat av: ullisar

vill veta mer om bröllopet!!



ps. sicken härligt mängd pälsfoton här ovanför! shit vad du måste suttit länge med dom? det kan ju ta hundraste år att ladda upp foton och greja sådär hitochditigt? hejja dig! och hejja misse såklart, som ställde upp som modell.

2009-08-03 @ 00:54:34
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0