Dokumentation med klös

Katten blev på lekhumör igen och jag tog fram kameran...

Upp...


Hit...

Va?
Vad finns där?

Micropaus för posering..

Boll på snöre är kul..
Vem? Jag?
 
Tss....Jag är en skogskatt. Jag trillar inte ner.


Inbyggd hårborste?Hmm.. Kan de va nåd? 
Mjäe...

Sängen är bättre... 

Oh! Mus....
Klösa, tugga..


Upp igen...

Fast den ÄR ju rätt kul den där musen

Ju... Wiiii vad den far omkring...
Oh!! Vad fanns här då?


Men.... inte ens busigaste kisen orkar hur mycket som helst
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz



Matte konstaterar nöjt att kisekatten uppskattar sin nya leksak.

Nu tror jag att jag ska följa kisemissens exempel och gå och lägga mig.
Go´midda.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Vilka gosiga bilder!!!!

2009-08-01 @ 19:20:41

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0