Dop och sånt

Dopet avlöpte smärt- (och skrik) fritt.
Kläderna fick bli det som jag köpt till dopet, från början.
Jeans, låååååång tunika och tygskor.

Foto kommer när alla som tog foto,
har fått tummarna ur och lägger ut dem på nätet *S*

Barnen somnade i våra (gudmödrarnas) famnar
och vaknade bara till när de fick vatten på huvudet....
Båda pojkarna var väldigt missnöjda med vettenstänkningen först,
men sen bestämde de sig för att de inte orkade bry sig,
så de somnade om hos prästen.
Min gudson William, såg så rolig ut, när han bara orkade titta
med ett öga, när prästen höll upp honom för att visa honom för församlingen,
att gudmor vek sig dubbel av skratt framme vid altaret.
Nåja, jag var inte den enda som skrattade högt *S*

Hoppas någon har lyckats fånga honom på bild just då.

Sammanfattning..
Mycket roligt dop.
Roliga männiksor, roliga ungar, roliga presenter.
Det är såna saker som får en att bli helt lycklig i kroppen.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0