Lite sånt och lite annat...

Stackars lilla korkade kissemiss....

Fiskarna har flyttat in och med en ansenlig mängd malar,
är akvariumet nu helt algfritt = solklar sikt in i detsamma...
Vilket leder till att katten är helt förstörd...
Hade hon kunnat tala, hade hon vrålat:
MATTE!!! HUSSE!!! Det rör sig!! Det rör sig!!
Och det som rör sig har fräckheten att befinna sig bakom ogenomträngligt glas...
V I L L  H A !!!!!!!


Och så hoppar hon upp och stångar huvudet mot glaset...

Jösses! *skakar på huvudet*

I övrigt? Tja...

Bröllopet gick bra....
Resultat förutom ett giftigt par, blev närmare 300 foton
som f.d svägerskan lagt upp på Facebook...
Som jag ju tyvärr inte kan knycka och lägga upp här.

Bruden bar en lila klänning och näbben matchade bruden...
Helt underbara buketter med lila rosor.
(Som jag bad om i blomsteraffären när jag gifte mig,
men expediten påstod, inte fanns... pucko.)

Finns en del som fyller år idag...

Lille Emil blir 4 år. Grattis!

Ted (en kompis från Sthlm) blir 44. Grattis på honom.

Fredrik Reinfeldt blir 44 år...
Visserligen moderat, men vafan, man ska inte vara knusslig... Grattis på honom...

Barack Obama, fyller 48 år... Congratulations... Hehe..

Och anledningen till att jag håller reda på allt detta,
är att jag också fyller år idag.

Om11 år, ska vi ha 100-års-fest, Ted och jag...

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på födelsedagen GUMMAN, hoppas du får en härlig dag!!!

KRAM från Mamma o Pappa!!!!!!

2009-08-04 @ 09:22:44
Postat av: Lilla Mamma

Mormor o Morfar hälsar o grattar så mycke också så klart!!

2009-08-04 @ 13:59:01
Postat av: Hanssons

Vi grattar lilla GUMMAN idag på din födelsedag, HURRAAAAA HURAAAA HURAAAAAA!!!!!

2009-08-04 @ 18:45:16
Postat av: ullisar

jag kom ihåg!!



gRatTiS mestaste favvis-t0tta!!



ps. jeez vad jag fick använda hjärnknölarna för att trassla ut hur gammal du är. och då kom jag fram till, samma som jag? tjohej! har jag rätt då?

2009-08-04 @ 21:44:09
URL: http://ullrika.se
Postat av: Erik Keding

Då fyller du år två dagar före mig, grattis i efterskott då ju!

2009-08-07 @ 21:26:38
URL: http://erikkeding.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0