Moto Guzzi och norrlänningar

Nu har jag hela huset fullt av norrlänningar.
Och B har ändå inte kommit hem än.

B har ju en Moto Guzzi och är såklart med i klubben.
Nu har ett gäng från klubben varit nere i Italien med sina motorcyklar och är på väg hem.
Ska ta reda på adressen till deras blogg sen, och länka.
De har försökt blogga om sin resa hela vägen,
även om det har varit rätt dåligt med uppkopplingsmöjligheter.

En av dem hade abstinens och blev överlycklig när jag talade om att vi har trådlöst *skratt*

Så tre av klubbens medlemmar har mellanlandat här,
och ska sova här innan vidare resa imorgon.
Den som ska längst, bor ända uppe i Gällivare,
så han har bara kommit halvvägs hem.

Sen igår, har vi dessutom en kompis här,
som mekar med sin bil.
Han bor utanför Eslöv, men kommer från nånstans norr om Stockholm.

Och nu kom B hem... Och han är ju från Hälsingland.

Så vi är 6 personer här,
och jag är ensam skåning.

Shit.. Inte ens Nikita (katten) är ju skåning,
för hon kommer ju från Halland. Hahaha

Kommentarer
Postat av: ullisar

hejja kisse! nån i hushållet som är som folk då :D

2009-08-19 @ 01:13:55
URL: http://ullrika.se
Postat av: ullisar

nänädå. men nästan iaf!

2009-08-21 @ 20:16:22
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0