Fre.... Öhhhh... ZzZzZzZ

Efter att knappt ha sovit nåt alls,
på hela natten, så gick jag upp kl 7.30 imorse.
Det är MYCKET tidigare, än jag brukar gå upp.
Sen gjorde jag mig färdig och körde iväg till jobbet.
Kl 9.45, började jag dema juice.
Det gjorde jag till kl 18.45 ikväll.

Sen packade jag ihop och fick ut sakerna i bilen.
Sen tillbaka in i affären och handla middag...
Ut ur affären och sen köra vilse...
Hur lätt är det att hitta ut från en håla man aldrig har varit i tidigare?

Hittade ut till slut och var hemma kl 20.20...

Lyckades få ihop en av de godaste middagar jag har ätit i hela mit liv.
Sen kom B och jag tände ljus och bjöd honom på middag.

Men nu, mina vänner... Nu är jag HELT slut som artist...
Och mina fötter, ska vi inte ens nämna....

Kommentarer
Postat av: ullisar

kunde inte låta bli att skratta lite åt att du stått i affären hela dan för att när du slutar jobba går in och handlar i den!

2009-03-02 @ 01:37:22
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0